Communicatie

Informatie delen

Communicatie is voor elke onderneming van belang. Je wilt dat potentiële klanten de juiste informatie ontvangen om ze te laten besluiten dat jij ze kan helpen met jouw dienst. Via jouw website of een brochure:

  • Zijn deze up-to-date?
  • Spreek je je doelgroep aan?  
  • Komen jouw missie en visie hierin naar voren?
  • Wordt je marketingboodschap goed overgebracht?
  • Zijn de teksten wervend geschreven? 

Als jouw doelgroep zich aangesproken voelt en de juiste informatie kan vinden, dan zullen ze ook jouw diensten willen afnemen.

Klantenservice

Ook nadat iemand klant is geworden is communicatie van wezenlijk belang:

  • Is alle informatie duidelijk rondom de dienst die je levert?
  • Wordt de klant tijdig geïnformeerd over data en tijden?
  • Worden vragen snel beantwoord?
  • Communiceren alle teamleden op dezelfde wijze en hoe spreek je dat af?
  • Hebben alle communicatie-uitingen dezelfde uitstraling?

Een uniforme en professionele uitstraling zorgt voor een goede klanttevredenheid en klantenbinding.

Lees hier hoe het optimaliseren van je bedrijfsprocessen ook bijdragen aan een betere klantenservice.

Ik help jou graag met het schrijven van teksten en de communicatie rondom jouw dienstverlening