Communicatie

Informatie delen

Communicatie is voor elke onderneming van belang. Je wilt dat potentiële klanten de juiste informatie ontvangen om ze te laten besluiten dat jij ze kan helpen met jouw dienst. Via jouw website of een brochure:

  • Zijn deze up-to-date?
  • Spreek je je doelgroep aan?  
  • Komen jouw missie en visie hierin naar voren?
  • Wordt je marketingboodschap goed overgebracht?
  • Zijn de teksten wervend geschreven? 

Als jouw doelgroep zich aangesproken voelt en de juiste informatie kan vinden, dan zullen ze ook jouw diensten willen afnemen.

Klantenservice

Ook nadat iemand klant is geworden is communicatie van wezenlijk belang:

  • Is alle informatie duidelijk rondom de dienst die je levert?
  • Wordt de klant tijdig geïnformeerd over data en tijden?
  • Worden vragen snel beantwoord?
  • Communiceren alle teamleden op dezelfde wijze en hoe spreek je dat af?
  • Hebben alle communicatie-uitingen dezelfde uitstraling?

Een uniforme en professionele uitstraling zorgt voor een goede klanttevredenheid en klantenbinding.

Lees hier hoe het optimaliseren van je bedrijfsprocessen ook bijdragen aan een betere klantenservice.

Ik help jou graag met het schrijven van teksten en de communicatie rondom jouw dienstverlening

Ilonka heeft in no-time een tekst voor elkaar. We werken nu 1,5 jaar samen rond de marketing, sales en klantbeleving van mijn bedrijf. Ik vind het heel knap hoe zij mijn ideeën en gedachten aanhoort en dan meteen aan de slag kan. Van een doel, wat steekwoorden en tekstfragmenten maakt zij zo een lopende tekst. Ze rijgt teksten en berichten op een logische manier aan elkaar en zorgt voor automatisering, zodat we een fijne klantbeleving bieden én het onszelf zo makkelijk mogelijk maken. Ze stelt ook kritische en prikkelende vragen zodat ik scherp kan aangeven wat ik wil. Ik heb ervoor gekozen om te werken met Ilonka omdat ze mij kan bijhouden. Mijn overvloed aan ideeën, lerende houding en mijn ambitie (lat ligt hoog) krijgt bij haar alle steun en ruimte. Het is leuk om samen op ontdekkingstocht te zijn. Ze leeft enorm mee in alle ups en downs. Ik raad Ilonka dan ook van harte aan.

Saskia Giesbers

Eigenaar, Saskia Giesbers